Rejestracja pacjentów odbywa się w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 18:00. Pacjent może zarejestrować się na wizytę osobistą lub teleporadę (w dniu bieżącym lub planowo) w następujący sposób:

OSOBIŚCIE I ZA POŚREDNICTWEM OSÓB TRZECICH

TELEFONICZNIE POD NUMEREM

48 670 29 99

W celu zarejestrowania się na wizytę lekarską, pacjent zobowiązany jest przy zgłoszeniu osobistym okazać się dokumentem tożsamości ze zdjęciem, np. dowodem osobistym lub prawem jazdy. W przypadku zapisu telefonicznego, rejestracja odbywa się na podstawie podanego numeru PESEL pacjenta.
Poza kolejnością, przyjmowani są uprawnieni pacjenci, na podstawie okazanego dokumentu uprawniającego do uzyskania świadczeń opieki zdrowotnej poza kolejką oczekujących.

Ustalanie terminu wizyty:

  1. W trakcie rejestracji osobistej, telefonicznej, lub on-line pacjent ma prawo zdecydować o formie preferowanej wizyty (osobista lub teleporada), przy czym w przypadku pierwszorazowej wizyty u lekarza POZ wymaganą formą zgłoszenia pacjenta jest wizyta osobista.
  2.  Podczas rejestracji pacjentowi wyznaczany jest termin wizyty, który może być zmieniony po obustronnym uzgodnieniu.
  3.  Świadczenie udzielane jest pacjentowi, który posiada aktualną deklarację wyboru świadczeniodawcy POZ w SPZOZ w Warce.

Ważne informacje na temat zaplanowanej wizyty osobistej lub teleporady:

  1. W przypadku umówienia na planową wizytę osobistą, pacjent w dniu poprzedzającym otrzymuje smsa z informacją o terminie i godzinie planowej wizyty, z prośbą o jej potwierdzenie ( lub rezygnację) w zwrotnej wiadomości tekstowej o treści TAK lub NIE. W przypadku braku odpowiedzi ze strony pacjenta, pracownik rejestracji podejmuje trzykrotną próbę telefonicznego kontaktu w odstępie co najmniej 5 minut, w celu potwierdzenia jego obecności na wizycie. Brak kontaktu ze strony pacjenta skutkuje odwołaniem terminu planowej wizyty.
  2. W przypadku rezygnacji z ustalonego terminu wizyty lub konieczności zmiany terminu obowiązkiem pacjenta jest powiadomienie o tym fakcie pracownika rejestracji. Umożliwi to wykorzystanie wolnego terminu przez inne osoby.
  3. W przypadku umówionej teleporady, lekarz podejmuje 3-krotną próbę kontaktu telefonicznego z pacjentem w odstępie co najmniej 5 minut. Brak odpowiedzi ze strony pacjenta może skutkować odstąpieniem wykonania teleporady przez lekarza POZ.

Pacjent w przypadku nagłego zachorowania lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia może być przyjęty w trybie nagłym, czyli w dniu zgłoszenia. Nie dotyczy to przypadków bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia pacjenta, w których to należy wezwać Zespół Ratownictwa Medycznego (ZRM) korzystając z numeru alarmowego 999 lub 112!
Decyzję o przyjęciu pacjenta w trybie nagłym podejmuje lekarz.

Rejestracja pacjentów na wizyty domowe odbywa się w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 18:00. Zapisy odbywają się w następujący sposób:

OSOBIŚCIE I ZA POŚREDNICTWEM OSÓB TRZECICH

TELEFONICZNIE POD NUMEREM

48 670 29 99

Pacjent jest kwalifikowany i rejestrowany na wizytę domową przez pielęgniarkę POZ, na podstawie przeprowadzonego wywiadu. W przypadkach wątpliwych przyczyn wezwania wizyty domowej, są one konsultowane przez lekarza POZ.

Wizyty domowe lekarza POZ realizowane są od poniedziałku do piątku, zgodnie z harmonogramem pracy lekarza w godzinach przeznaczonych do ich realizacji.

Wizyty domowe lekarza POZ, nie obejmują następujących przypadków:

  • stanu bezpośredniego zagrożenia zdrowia i życia,
  • utraty przytomności,
  • upadku z wysokości,
  • złamań i urazów wypadkowych,
  • wypadków komunikacyjnych,
  • nagłych zaburzeń świadomości lub duszności,
  • porażenia prądem elektrycznym,
  • porodu i dolegliwości związanych z ciążą.

W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych powyżej, należy wezwać Zespół Ratownictwa Medycznego (ZRM) korzystając z numeru alarmowego 999 lub 112!